jueves, 14 de mayo de 2015

4 Ratlles

Bona tarda amics comfrares.

Crec qeu es just fer 4 ratlles al preciat blog de la comfraria (tot i que jo no he estat mai un gran blogger) per deixar constancia del que ja sabeu i que m'agradaria tenir la oportunitat de poder parlar en persona si hi ha quorum perquè sigui un convidat en algun sopar.

Com ja us va avançar en Josep, jo, ara per ara no puc continuar pertenyent a la comfraria. El motiu, molt senzill: Honestedat.

Des de fa ja algunes trobades, per motius totalment personals i absolutament aliens a qualsevol de vosaltres, no gaudeixo de les trobades de la comfraria, o més ben dit, no les gaudeixo en la seva totalitat.

Des de fa un temps, em produeix angoixa i negit pensar en fer alguna comfraria a casa, bé sigui la que toca bé sigui la festa Picapoll.

I aquí es tracta de gaudir, encara que doni feina. El dia que es a casa teva tens que gaudir pensant un menú, en fer-lo i esperar que la gent el trobi bó, es una gran currada, però jo les he gaudit preparant-les quan em toquaven.

Ara la cosa ha canviat i es per això que us deia Honestedat. Honestedat per tots i cadascun de vosaltres i per mi mateix. Jo penso que sino estic bé, millor no ser-hi, o al menys, com a membre de ple dret.

Com us deia, m'agradaria tenir la oportunitat de dir-vos-ho personalment i portar la sanció que tinc pendent, jeje, i deixar clar que per mi, això no es un adeu.

Jo no tanco cap porta, i espero que si canvien les coses algun dia, poder fer el procés d'admissió tal com marquen els estatus si tothom i està d'acord quan arribi el moment.

Fins ara.
Ignasi

2 comentarios:

  1. Molt be, Ignasi. Moltes gràcies per les teves paraules.

    Per mi sempre tindràs les portes obertes com a convidat i com a confrare de ple dret si mai decideixes tornar a presentar la teva candidatura.

    Una abraçada.

    P.D.: Es una pena que no escriviu (tots) mes sovint al blog. Quan us hi poseu, ho feu força be.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. En aquest temps que estem vivint, som els últims en decidir el nostre temps lliure, per això , demano disculpes per trigar a comentar al blog.
      Està clar que tothom es lliure de fer el que vulgui i/o el que pugui, així que Ign ,no hi ha cap problema en acceptar la teva decisió, decisió que s'ha tornat a reprendre i que vas allargar per culpa nostra per no respectar-te quan ho vas demanar, per primera vegada.
      S'ha de crear una nova figura a la confraria "Ex-cofrade", amb els seus drets i els seus deures, serà interessant veure com desenvolupem aquest concepte.
      De moment Ing, per mi, no has abandonat la confraria, per tant al proper sopar estàs més que convidat, "estàs obligat" a venir a acomiadar-te com cal i a portar la sanció del sommelier i la de l'absència sense justificant a Roses ;-)).

      Acabo d'enviar la invitació del proper sopar picapoll pel calendar perquè no li passi per alt a ningú

      Bé, ja he dit la meva

      pazyvino

      Txema

      Eliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.