jueves, 20 de junio de 2013

Festa Picapoll 2013

Hola, confrares.

Ja teniu la pàgina web actualitzada. Faltaria que l'Ignasi actualitzés el full de bodega per tenir tota la feina feta.

Aprofito per felicitar el Txema i la Susana per la fantàstica reunió del dia 14.

Us recordo que la propera reunió es la festa anual de la confraria (26-07-13) i que, per primera vegada, no disposem d'un lloc per celebrar-la.

L'Eppe va suggerir un lloc però falta que tothom hi doni el vistiplau.

Aquí teniu la pàgina web del lloc: http://www.pactum.es/Vinyatori/Benvinguts.html

Es una pàgina senzilla i no està acabada però ens serveix per localitzar el lloc i veure de quin rotllo va.

Per aquells que tinguin Facebook, també la podeu seguir per aquí: Vinyatori en Facebook

Aquí teniu el menú per dues persones que han presentat aquest mes de juny


A mi, aquest lloc, en principi, em va be. Cal que l'Eppe es posi en contacte amb ells i ens digui quin preu i quin menú (per grups) i quin horari i amb quina privacitat podem celebrar la nostra reunió per poder prendre una decisió mes acurada. També cal saber si podem portar el nostre vi, tal com deia l'Eppe o no. En fi, posar fil a l'agulla.

També es el moment de que, tothom qui vulgui,  proposi algun altre opció. Tal i com vam quedar a la reunió de la confraria, tenim temps fins el dia 5 de juliol (ho podem allargar fins el dia 7, que es diumenge) per aportar idees. A partir d'aquest moment, si només tenim un lloc, aquest serà l'elegit.

Be, això es tot, de moment.

Espero els vostres comentaris, les vostres aportacions i, en definitiva, una miqueta de feedback.

Pau i vi.

5 comentarios:

  1. Moltes gràcies per l'oferiment, Txema. De fet, aquesta es una possibilitat que no vam comentar a la reunió però que, lògicament, sempre existeix.

    Jo també prefereixo fer-ho d'aquesta manera. Per economia, per llibertat de moviments i d'horaris i, francament, per que no s'està enlloc com a la teva pròpia casa.

    Per no embolicar mes la troca, no oferiré casa meva en aquesta ocasió. Ja ho faré en el futur si continua fent falta. De fet, a casa del Txema em sento tant a gust com a la meva.

    La moció del Txema te dos vots: el meu i el de la Martona.

    Pau i vi.

    ResponderEliminar
  2. Casa Txema, perfecte, sempre que abans compri la barbacoa.
    jajajaja

    ResponderEliminar
  3. Bon dia. Prometo passar el llistat de bodega ASAP (vaig una mica de cul). Per mi perfecte Casa Txema, sempre hi he estat molt bé, tot i que si té barbacoa com apunta en Toni, millor (no vull fer pressió), jo portaria un bon bé per fer.

    ResponderEliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  5. Doncs jo si que vull fer pressió.

    Volem barbacoa !!! Volem barbacoa !!!

    Qui fa l'all-i-oli de morter? Jo soc una mica maldestre.

    Be, si al final hi ha barbacoa a casa del Txema intentaré fer però no prometo res.

    Recordo: Diumenge dia 7 últim dia per donar noves idees per el lloc del sopar. A partir de dilluns dia 8, prenem una decisió definitiva.

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.